Klanttevredenheid hoog op de lijst bij LAVS

Gebruikers staan bij de LAVS-helpdesk centraal. Het LAVS-team is steeds op zoek naar manieren om haar dienstverlening te verbeteren. Uw feedback is hierbij van belang. In dit kader hebben we een doorlopend klanttevredenheidsonderzoek (KTO) opgezet. Wij stellen u graag op de hoogte van de eerste uitkomsten.

Een aandachtspunt dat in het KTO naar voren komt is de doorlooptijd van gestelde vragen. Dit komt door enorme toename van de vragen na de verplichtstelling van het LAVS voor asbestinventarisatiebureaus en asbestverwijderingsbedrijven op 1 maart 2017. We hebben hier aandacht voor en doen ons best om de doorlooptijd te verkorten.

Op het gebied van persoonlijk contact scoren we hoog. Een leuke opsteker voor de LAVS-helpdesk. Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering, en daar gaan wij ons ook voor inzetten.

Klanttevredenheid staat bij het LAVS-team hoog in het vaandel. Wij zijn dan ook blij met alle gegeven meningen. De gegevens uit het onderzoek worden zorgvuldig geanalyseerd, en we blijven streven naar continue verbetering.