Langere beantwoordingstermijn technische vragen

De helpdesk LAVS krijgt steeds vaker vragen met een technische achtergrond. Een technisch probleem is te herkennen aan de rode foutmelding in uw project. Een vraag met een technische achtergrond kent doorgaans een langere beantwoordings-termijn dan de gebruikelijke 2 werkdagen.

De helpdesk moet niet alleen de oorzaak vinden maar deze ook testen op de schaduwomgeving van het LAVS. Deze omgeving loopt een aantal dagen achter op de werkelijkheid. Daarom duurt de afhandeling van de vraag soms langer dan de gestelde 2 werkdagen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen te reageren op de vraag.

Helpdeskformulier

Vragen met een technische achtergrond kunnen wij helaas niet direct per telefoon beantwoorden. Wij raden u daarom aan het helpdeskformulier te gebruiken. Vul hier, als dat mogelijk is, het LAVS-ASBEST- nummer of het adres van het project in en een omschrijving van het probleem. Eventueel kunt u bijlagen met screenshots meesturen. De vraag wordt vervolgens opgeschaald bij binnenkomst en komt direct bij de juiste afdeling binnen.

Meldingstermijn

Het kan gebeuren dat de meldingstermijn van uw project verloopt voordat  het probleem is opgelost. In dat geval kunt u de startmelding via het ISZW-portaal doen.