Overzicht vraag en antwoord toezichthouder

Staat uw vraag er niet bij? Misschien staat deze wel in het overzicht bij vragen per onderwerp
Om in te kunnen loggen in het LAVS heeft u een eHerkenningsaccount nodig. Heeft u dat? Dan kunt u bij de helpdesk aangeven voor welke gemeente(n) u toezichthouder bent. Na verweking van deze melding kunt u bij de gegevens.
Als de sloopmelding is gedaan voor een project in uw werkgebied, dan kunt u alle informatie, opdrachten en bijlagen inzien onder het tabblad 'Projecten'.
Nee. Het bezwaar gaat naar de melder. Feitelijk is er dan geen melding gedaan. De melder moet een nieuwe melding doen.
Nee. De gemeente kan zelf geen informatie toevoegen aan het LAVS. De terugmelding gaat rechtstreeks naar de melder.
De gemeente moet voor twee verschillende eHerkenningen zorgen. Eentje voor toezichthouder en eentje voor vastgoedeigenaar. Dit kan via eHerkenning, vraag een account aan met KvK + vestigingsnr en eentje zonder. Een andere oplossing is om de eHerkenningssleutels via 2 verschillende providers aan te vragen.
Staat uw vraag er niet bij? Misschien staat deze wel in het overzicht bij vragen per onderwerp