Via de Helpdesk kunnen de projecten van de vorige bedrijven overgezet worden naar het nieuwe bedrijf. Als u dat heeft gedaan kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren.
Via de Helpdesk kunnen de projecten van het vorige bedrijf overgezet worden naar het nieuwe bedrijf. Als u dat heeft gedaan kunt u met de nieuwe eHerkenning de oude projecten benaderen en nieuwe projecten invoeren.
Er wordt vanuit één eHerkenning gewerkt, dus is het niet mogelijk om de collega een andere rol te geven. Dit kan wel als iedere collega een eigen eHerkenning heeft.
Het kan zijn dat uw eHerkenningsaccount is verlopen en daardoor is geblokkeerd. Neem hiervoor contact op met uw eHerkenningsleverancier.
Voor meer informatie over eHerkenning kijkt u bij eHerkenning: Tips en tricks (pdf, 76 kB).
Log in met uw nieuwe account en vul alle velden in. Neem contact op met de helpdesk. Zij kunnen uw bezit machtigingen en projecten ‘omzetten’ naar uw nieuwe account.
De helpdesk LAVS kan projecten, bezit en machtigingen die bij het oude eHerkenningaccount horen omzetten naar het nieuwe eHerkenningaccount. Neem hiervoor contact op met de helpdesk via het helpdeskformulier waarin u uw verzoek omschrijft.
Een eHerkenningaccount is een persoonlijk account. Of u dit eHerkenningaccount mag delen staat in de voorwaarden van uw eHerkenningaccount aanbieder. Hierover kan de helpdesk LAVS verder geen uitspraak doen.